Binnenkort gaan we weer beginnen met één van de leukste projecten binnen de Jong Havenvereniging: Rotterdam Port Coach!

Port Coach is een traject waarin een afstudeerder/starter achterop de bagagedrager van een young professional springt, om ervaringen uit te wisselen en begeleid te worden in de eerste stappen van zijn/haar werkende leven.

Als coach draag je echt bij aan de ontwikkeling van een “starter” in de Rotterdamse haven! Uiteraard helpen wij als Jong Havenvereniging je bij het ontwikkelen van coachingsvaardigheden. Zo bieden wij je onder andere de mogelijkheid om deel te nemen aan een masterclass om het maximale uit jezelf te halen in je nieuwe rol als coach.

Praktische zaken:
• Looptijd februari – juli
• Online startbijeenkomst en eerste coachsessie op dinsdag 2 februari
• Online Matchsessie op dinsdag 9 februari
• Tenminste twee online terugkommomenten met coaches
• Minimaal 4 online contactmomenten met de student die jij begeleid

Lijkt het je leuk om een starter te begeleiden? Meld je direct aan via onderstaande button, dan zien we elkaar 2 februari!