Jong Haventalent

Het Jong Haventalent is voor één jaar het visitekaartje van de Rotterdamse haven en stad. Je ontmoet, inspireert en verbindt Young Professionals met een passie voor de haven. Met jouw havenkennis en ervaring weet je als geen ander hoe gaaf het is om hier te werken. Word jij het nieuwe boegbeeld van de haven?

Elk jaar gaat de Jong Havenvereniging op zoek naar een nieuw Jong Haventalent dat de Rotterdamse haven een warm hart toedraagt. Je bent een genodigde gast voor verschillende events van Jong Havenvereniging en partners in en rondom de haven.

Je draagt bij aan de zichtbaarheid van de haven en het vinden van de werknemers van de toekomst. Dit doe je met jouw enthousiasme, overtuigingskracht, verbindende en vernieuwende ideeën. Ben je jonger dan 35 jaar, heb je kennis van de haven en spreekt deze titel jou aan? Of ken je iemand die uitstekend uitstekend binnen deze rol past? Schrijf je in!