Onze wereld is in 2017 in een dynamische fase beland: president Trump haalt elke dag het nieuws met ferme en soms controversiële wetgeving, Brexit is nu definitief Brexit, de eerste verkiezingen in ons land hebben een nieuw politiek landschap gebracht en Frankrijk volgt in april, de wereldeconomie veert deels op, internationale handelsverdragen worden verscheurd en Jesse Klaver onderhandelt mee over Rutte III.

Temidden van deze bijzondere tijd bent u dagelijks in de weer om de koers van uw onderneming maximaal te richten op uw klanten in binnen- en buitenland, zoekt u naar kansen voor duurzame ontwikkeling en groei en vraagt u zich af: waar gaat dit allemaal naar toe?

Tijd derhalve om een topgastspreker met internationale blik uit te nodigen om onze
verenging te duiden waar deze signalen toe leiden, en wat ons mogelijk te doen staat. Op donderdag 11 mei zal Bernard Hammelburg, buitenlandcommentator bij BNR ingaan op deze zaken van wereldbelang en zal hij deze waar mogelijk plaatsen in de internationale politiek context tijdens het Havenverenging Ondernemersontbijt 2017.

Graag nodigen wij u uit vanaf 07.30 uur in The Boathouse in Kralingen voor een ontbijtbuffet, waar onze gastspreker vanaf 08.15 uur het woord zal nemen. Het officiële programma zal rond 09.00 uur worden afgerond, om zo uiterlijk om 09.30 uur weer richting kantoor/werk te kunnen afreizen.

Uw aanmelding als bedrijfslid zien wij graag tegemoet. Gelieve eerst inloggen via de website en daarna inschrijven via Agenda. Wilt u eens kennismaken met de Havenvereniging? Ook dan kunt u gratis deelnemen, maar graag eerst uw interesse kenbaar maken door een e-mail te sturen.... of

gewoon meteen bedrijfslid worden voor 225 euro per jaar. Voor dat bedrag bent u lid van dé havennetwerkclub van Rotterdam en kunt u met twee personen (collega's, klanten of relaties) deelnemen aan de activiteiten. Lees hier meer.

The Boathouse Kralingen
Langepad 51, 3062CJ Rotterdam