De Dag van de Haven is hét Rotterdamse maritieme netwerkevenement, waar we samen met u tijdens deze traditionele afsluiting van het havenjaar graag terugkijken op het veelbewogen 2018 en vooruit blikken naar een kansrijk 2019! Bent u er ook bij?

Uitnodiging niet ontvangen? Check je spambox!

Sprekers Dag van de Haven 2018
Voorzitter van de Havenvereniging Rotterdam, Ronald Schinagl, verwelkomt dit jaar

Adriaan Visser, wethouder gemeente Rotterdam, portefeuille Financiën, organisatie en haven, geeft zijn visie op stad en haven

drs. Allard Castelein, president-directeur van het Havenbedrijf Rotterdam, praat u vervolgens bij over de resultaten, ontwikkelingen, kansen en uitdagingen in de Rotterdamse haven.

Tot slot interviewt voorzitter van Jong Havenvereniging Lisette van der Pijl het enthousiaste Jong Haventalent 2018 Ana Duškov over hoe zij young professionals verbindt met onze boeiende haven.

Na afloop van het officiële programma is volop gelegenheid tot napraten.

16.00 uur zaal open voor ontvangst met koffie & thee
16.30 uur aanvang programma
18.00 uur netwerkborrel
19.30 uur einde programma

Leden en genodigden hebben een persoonlijke uitnodiging per e-mail ontvangen, met daarin de mogelijkheid om digitaal aan te melden. Bij dit evenement kunnen geen introducés worden meegenomen. Nog even snel lid worden kan natuurlijk ook. Lees hier meer!

Nieuwe Luxor, Posthumalaan 1, 3072 AG Rotterdam

De routebeschrijving naar het Nieuwe Luxor Theater vindt u hier. In de directe omgeving is voldoende (betaalde) openbare parkeergelegenheid. Metrostation Wilhelminaplein is direct tegenover het theater.

Graag tot ziens op hét Rotterdamse havennetwerkevenement: de Dag van de Haven!