Dé dag van het havenjaar die je niet mag missen ....

Het jaaroverzicht 2017 krijgt u voorgeschoteld in het Nieuwe Luxor op de 2e donderdag in december. Aan het eind van de middag ontvangt onze voorzitter Ronald Schinagl op het podium:

drs. Jaap Smit, Commissaris van de Koning
van de provincie Zuid-Holland

drs. Allard Castelein,
president-directeur van het Havenbedrijf Rotterdam

en Jong Haventalent 2017: ir. Renee Naaktgeboren

Renee (29) werd tijdens het Rotterdamse Havenevenement benoemd tot Jong Haventalent 2017. In deze hoedanigheid bezoekt zij bedrijven, onderwijsinstellingen en evenementen in of rond de Rotterdamse haven met als doel om jongeren een inkijkje te geven in de haven en te laten zien hoe gaaf het is om in de haven te werken. Haar motto is: ‘zien is geloven’. Renee werkt als Tender Manager Offshore & Conversion bij Damen Shiprepair & Conversion dat is gevestigd in de Wiltonhaven.

16.00 uur zaal open
          voor ontvangst met koffie & thee
16.30 uur aanvang programma
18.00 uur netwerkborrel
19.30 uur einde programma

Leden en genodigden hebben intussen de persoonlijke uitnodiging per e-mail ontvangen (in plaats van de papieren uitnodiging per post). Hierin staat de mogelijkheid om digitaal aan te melden. Bij dit evenement kunnen geen introducés worden meegenomen.

Geen uitnodiging in de e-mailbox?
1. Check uw spamfilter.
2. Stuur een e-mail naar info@havenverenigingrotterdam.nl (alleen voor leden).
3. Of wordt gewoon lid van de Havenvereniging Rotterdam (of Jong = tm 35 jaar).

Graag tot ziens op hét Rotterdamse havennetwerkevenement: de Dag van de Haven

Nieuwe Luxor, Posthumalaan 1, 3072 AG Rotterdam