Al 18 jaar werkt zij keihard om al die prachtige cruiseschepen in Rotterdam te laten aankomen. De enige vrouwelijke Havenman 2004, onderscheiden door burgemeester Aboutaleb voor haar bijzondere werk, en nu 'op de College Tour-bank' voor een spervuur aan vragen die bestuurslid Marja Walraven haar zal stellen:

MAI ELMAR
directeur Cruise Port Rotterdam

In 2005 kwamen er 21 schepen, in 2015 wel 64, en dit jaar legden zo'n 73 schepen aande Wilhelminakade aan, zoals wekelijks de AIDA, en ook de schepen van de Holland America Line kennen we. Maar er zijn natuurlijk veel meer rederijen die de verbouwde Rotterdamse Cruise Terminal aan doen.

Mai Elmar, de eerste Chief Marketing Officer van Rotterdam, heeft het merkbeleid, de strategie en signatuur van Rotterdam mede vormgegeven. Met als belangrijkste doelstelling het versterken van het merk Rotterdam en de vergroting van het imago en de uitstraling van de stad, om daarmee uiteindelijk méér bezoekers, bedrijven, bewoners en studenten naar de stad te trekken. Dat is anno 2017 zéker wel gelukt.

Goed voor het imago van Rotterdam. Maar wat betekent dat voor de economie, het milieu, het verkeer, de werkgelegenheid. Geluiden vóór en tégen. Of is er een nuancering? Anderhalf uur lang zal zij vanaf 'de bank' vertellen en vragen uit de zaal beantwoorden. Schrijf je snel in!

19.00 uur ontvangst met koffie/thee
19.30 uur aanvang programma
21.00 uur afsluiting en tijd voor de borrel
en om te netwerken

STC
Lloydzaal op de 13e verdieping
3024 EA Rotterdam.

Aanmelden
Deelname voor leden (jong, werkend, gepensioneerd) bedraagt 10 euro per persoon, introducés betalen 15 euro.
Bedrijfsleden kunnen gratis met 2 personen deelnemen.

Ben je (nog) geen lid van de Havenvereniging Rotterdam, dan is dit een  mooie gelegenheid om eens - gratis en vrijblijvend - kennis te maken. Stuur een e-mail met je gegevens. Dan ontvang je een bevestiging.

Meteen lid worden kan natuurlijk ook. Lees meer!