We hebben er lang op moeten wachten, maar de zomer is nu toch echt van start! Blijf jij deze vakantie gewoon lekker in Rotterdam? Of ben je al terug, of ga je nog... dan heb je geluk, want volgende week donderdag 18 juli is het tijd voor de eerste Zomerborrel.

Place to be is grand café Het Witte Huis aan de Oude Haven. Vanaf 18.00 uur wordt het terras bezet door leden van Jong Havenvereniging. Met een drankje in de hand gaan we hier netwerken en/of lekker bijkletsen. Mocht het onverhoopt toch een beetje minder weer zijn, dan zijn we binnen te vinden.

Als speciale gasten mogen we deze avond de deelnemers van de Mainport Meewerkdagen welkom heten. Uiteraard horen we over de ervaringen die zij hebben opgedaan tijdens hun meeloopdag in mei. Wij op onze beurt kunnen hen precies vertellen waarom werken in de Rotterdamse haven zo leuk is!

Aanmelden is niet nodig!