Laatse plekken zijn vrijgekomen; mail naar jong@havenverenigingrotterdam.nl om er bij te zijn!

Warme zon, drankjes, hapjes en de meest gezellige havenmensen? Klinkt ons als muziek in de oren!

Volledig volgens de richtlijnen van het RIVM kunnen we elkaar weer fysiek ontmoeten, en we kunnen niet wachten. Daarom organiseren we op 16 juli onze Zomerborrel en heffen we het glas op onze mooie haven. We hebben het Stadsterras op de Binnenrotte voor onszelf, een volledige JHV takeover! We zorgen voor eten en drank, dus je komt niets tekort!

Programma:

• 17:30 - Start zomerborrel
  • 17:30 - 21:00: Heel veel eten, drinken en gezelligheid!
  • 21:00 - Einde

Uiteraard houden we de richtlijnen van het RIVM aan. De volledige richtlijnen waar we ons aan moeten gaan houden zijn als volgt:

• Iedereen is zich verplicht te registreren via de module hiernaast. Bij binnenkomst wordt hierop gecontroleerd en krijg je een bandje.
  • Voor binnenkomst zal er triage plaats vinden. Heb je verkoudheidsklachten of heeft iemand in je huishouden koorts; blijf thuis!
  • Iedereen dient plaats te nemen aan een tafel met stoel of barkruk. Verplaatsen tussen tafels is toegestaan. Uiteraard met inachtneming van de 1,5 meter!

Mocht je verder nog vragen hebben, mail ze naar jong@havenverenigingrotterdam.nl

Beschikbaarheid
Er zijn nog 90 beschikbare plaatsen.

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.