Nog even winkelen voor de kerst en Sinterklaas in het sfeervolle York. Dit jaar is er weer een trip naar Engeland voor alle leden van de Havenvereniging en hun familie/vrienden.

Ook zin om deze sfeervolle stad te ontdekken, met gezellige pubs een heerlijke winkels.

Op vrijdagavond vertrek, de hele zaterdag winkelen en slenteren, 's avonds weer aan boord - met ook nog een gastoptreden van de Kanjers - en zondagochtend terug in Rotterdam.

Inschepen: vrijdagmiddag 16.00 - 18.00 uur P&O - Europoort. Ontschepen: zondagochtend 23 november 2014, ± 08.15 uur P&O - Europoort

Inclusief
Bij de prijs zit inbegrepen: de overtocht met twee overnachtingen in een hut, twee avondmaaltijden, twee maal ontbijt én zaterdagavond entertainment, en de bustransfer van Hull naar York en weer terug. Optioneel is de rondwandeling met gids in York.

De prijzen zijn exclusief overige maaltijden en drankjes aan boord, eten en drinken in York. En ook een reis- en annuleringsverzekering dien je zelf te regelen.

Het uitgebreide programma, de prijzen en de inschrijfmogelijkheid (DUS NIET via de website) vind je in bijgaande pdf.
Let op, want het aantal plaatsen is beperkt, dus reageer snel! Want vol = vol!