LET OP! VOLGEBOEKT
VERPLAATST NAAR LANTAREN 't VENSTER!

Laatste optreden voor alle leden van de Havenvereniging van de President-directeur van het Havenbedrijf Rotterdam, Hans Smits.

Wat is er de afgelopen 9 jaar gebeurd in de het Rotterdamse haven- industriecomplex? Wat is er thans gaande, welke ontwikkelingen kunnen we tegemoet zien? Daarbij kijkt hij behalve naar de actualiteit vooral naar lange termijn ontwikkelingen. Speciale aandacht is er voor de transitie naar hernieuwbare energie, verduurzaming van de chemie en de internationale activiteiten van het Havenbedrijf.

Deze bijeenkomst is een uitgelezen mogelijkheid om Hans nog eens nader aan de tand te voelen over zaken die u na aan het hart liggen in de haven! Op de Dag van de Haven (donderdag 19 december) zal hier geenmogelijkheid voor zijn, omdat dat zijn echte laatste optreden is namens het Havenbedrijf.

18:00-19:00 ontvangst met een broodje
19:00-20:00 lezing
20:00-21:00 afsluitende borrel

LET OP! De locatie is gewijzigd in:
Lanteren 't Venster
Otto Reuchlinweg 996
3072 MD Rotterdam
Deze bioscoop ligt tegenover het World Port Center.

Aanmelden is helaas niet meer mogelijk!
Deze lezing kost voor leden € 10 p.p., en een introducé mag mee voor € 20 p.p.
Bedrijfsleden hebben gratis toegang.