De zoektocht is weer begonnen… Ben of ken jij het nieuwe Jong Haventalent? Jong Havenvereniging zoekt een nieuwe ambassadeur voor jongeren in de haven. Als Jong Haventalent ben jij de spreekbuis van young professionals in de haven. Je laat het geluid van de haven horen, je werkt mee aan het binden van stad en haven en je boeit, bindt en behoudt jongeren voor de haven.

Ben je nog geen 35 en past de titel jou als gegoten, of ben je van mening dat een collega daar zeker voor in aanmerking komt, laat dan van je horen! Alle potentiële kandidaten voor deze titel worden aan de tand gevoeld door een deskundige jury bestaande uit onder andere (voormalige) Jong Haventalenten en Havenmannen van het Jaar.

De drie beste gaan door naar de verkiezingsavond op 11 juni, de grande finale tijdens het Rotterdams Havenevenement. Dat wordt een spetterende show! Alle motivaties mogen naar: jong@havenverenigingrotterdam.nl. En wie weet ben jij, of is jouw collega, straks het Jong Haventalent 2015!