Voor echte havenfans is er niets heerlijkers dan te varen door de Rotterdamse haven. De wind door de haren, de zilte lucht om je heen, de woeste golven tegemoet en ondertussen genieten van de bedrijvigheid op het water en de kades. Zie je het al helemaal voor je? Zet 15 mei dan in je agenda en meld je aan!

Vanaf 18.00 uur zijn we welkom op de Castor. Deze voormalige loodsboot ligt ons op te wachten in de Rijnhaven, pal naast de brug, aan de zijde van Hotel New York. Rond 18.30 uur gaan de trossen los en kiezen we het ruime sop. Rond 22.00 uur keren we weer terug in de Rijnhaven. Omdat varen op een lege maag niet werkt, wordt voor een goede maaltijd gezorgd.

Naast genieten, eten, drinken en netwerken, wordt dit een bijzondere avond, want het wordt het laatste evenement waar Gerrit Peekstok bij is, als voorzitter van Jong Havenvereniging. Na zes jaar van de club oprichten en opbouwen, geeft hij tijdens de aankomende ledenvergadering het stokje over. Graag heffen we het glas op Gerrit, tijdens deze Varende borrel.

Wil jij mee?
Schrijf je dan in via onderstaande module. Aanmelden is verplicht en aangezien we de catering echt moeten bestellen, wordt het op prijs gesteld om na aanmelding ook daadwerkelijk deel te nemen aan de Varende borrel.
Let op dames: laat deze avond je naaldhakken thuis!