VOLGEBOEKT!

zondag 9 september 2012
van 13.00 tot 18.30 uur

De Havenvereniging Rotterdam doet haar leden een uniek aanbod om tijdens de Wereldhavendagen voor een speciale prijs op expeditie te gaan per stoomtrein, bus en boot!

Start- en eindlocatie
Start: Rijnhaven bij het Drijvend Paviljoen te Rotterdam
Eind:Centraal Station Rotterdam

13:00-14:30 uur

Aan de kade van de Rijnhaven bij het Drijvend Paviljoen ligt het schip de“Hydrograaf” voor u klaar. Het Drijvend Paviljoen is zowel te voet tebereiken als met de speciale pendelservice van Ardea Auto vanaf metrouitgang Wilhelminaplein. We varen over de Nieuwe Waterweg naaronze eindbestemming het EIC Mainport Rotterdam te Rozenburg. Vanheel dichtbij aanschouwt u de enorme schepen. Aan boord geeft degids uitleg.

14:30-16:30 uur

Bezoek aan het EIC Mainport Rotterdam waar u op de tentoonstellingeen goede indruk kunt krijgen van het haven- en industriegebied in hetklein. Rozenborrel: Bij het EIC krijgt kunt u iets eten en drinken, dezeborrel is uitsluitend voor leden van de Havenvereniging en hunintroducees.

16:30-17:00 uur

Per bus rijdt u door het haven- en industriegebied naar het uiterstepuntje van de Maasvlakte.

17:29-18.29 uur

U vertrekt vanaf de Maasvlakte met een echte stoomtrein over hetgoederenspoor richting Rotterdam. Ook aan boord van de trein krijgt u onderweg tekst en uitleg van een gids.

Aankomst Centraal Station Rotterdam*

* wijzigingen in tijden zijn voorbehouden (in verband met bouw Rotterdam Centraal)

Opgeven voor deze activiteit kan per mail info@havenverenigingrotterdam.nl of telefonisch 0181 - 29 60 30.

Graag betalen voor het evenement na schriftelijke bevestiging van het secretariaat via ABN AMRO 25.25.43.033 t.n.v. de Havenvereniging Rotterdam, onder vermelding van “naam excursie ” en uw lidmaatschapsnummer. Dit nummer staat in uw bevestiging.