Tijdens de Wereldhavendagen organiseert de Havenvereniging een mooie excursie voor haar leden, deze keer op de ZATERDAGAVOND .

WHD campagnebeeld

Stap in de stoomtrein en beleef deze unieke haventoer die naar Maasvlakte 2 gaat, met de hele familie.

Ontdek de Rotterdamse haven eens vanaf een andere kant. Uiteraard herkent u het gebied bij daglicht wel: van het centrum, via de Botlek en Europoort naar de Maasvlakte. De stoomtrein wisselt van spoor bij de Euromax-terminal. Maar onderscheidt u al die terreinen ook nog op de terugweg, wanneer alles er anders uitziet in het donker? Dan is het vooral genieten van de feeërieke verlichting van het Rotterdamse haven- en industriecomplex. Deze sprookjesachtige tocht eindigt rond de klok van 11 uur weer op het Centraal Station.

De Havenvereniging Rotterdam organiseert deze stoomexpress voor leden en introducé(e)s, maar met een maximum van 150 mensen. Echter, de aanmelding voor dit evenement sluit op VRIJDAG 23 AUGUSTUS om 15.00 uur. Daarna is deze trip hooguit nog online via de Wereldhavendagen te reserveren.

19.30 uur vertrek vanaf Rotterdam Centraal Station
± 22.45 uur  terug op Rotterdam CS.

Er is geen mogelijkheid tot uitstappen. Aan boord wordt eenvoudige catering (voor eigen rekening) aangeboden door de stoomtreinorganisatie.

Deze excursie kost voor de leden en familie (of vrienden):
Volwassene € 15 per persoon.
Tot 12 jaar € 10 per kind.