VANWEGE DE RECENTE ONTWIKKELINGEN AFGELAST - voor meer info, mail naar jong@havenverenigingrotterdam.nl

Op donderdag 12 maart organiseert ons Jong Haventalent Koen Jellema het RMI PortVision event. Tijdens dit event leren studenten van verschillende opleidingen van het Rotterdam Mainport Institute de ins- en outs over werken in de haven. Hoe toepasselijk is het dan, dat wij als Jong Havenvereniging onze leden een kans geven om weer wat bij te leren doormiddel van een Softskill workshop! Deze workshop staat volledig in het teken van het effectief ontwikkelen van je talent.

Binnen een bedrijf werken mensen aan één gezamenlijk doel, een ambitie, een droom. De weg ernaartoe is echter voor iedereen anders. Drijfveren zeggen iets over je motivatie, wensen, houding, voorkeur en waarden. Je drijfveren kunnen als gevolg van tijd of ervaring veranderen. Hoe meer je drijfveren terug te vinden zijn in je studie of werk, hoe beter je je op je plek zult voelen. Wanneer we weten wat onze drijfveren zijn, m.a.w.: wanneer we weten wat we willen, dan kunnen we kijken naar hoe we deze drijfveren kunnen inzetten (ons gedrag). Hierbij is het belangrijk te weten in welk gedrag jij uitblinkt. Kortom; wat je talenten zijn!

Het doel van deze workshop is het ontdekken en ontwikkelen van talenten en kwaliteiten om te kunnen werken vanuit je eigen kracht.

Het schema ziet er als volgt uit:

• 15:00 - Gezamelijke kick-off in Lloydzaal STC (op de 13e verdieping)
  • 15:45 - Start softskill training
  • 17:30 - Borrel in STROOM (ook voor onze leden die de workshop niet volgen)

Beschikbaarheid
Er zijn nog 19 beschikbare plaatsen.

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.