Helaas ... VOLGEBOEKT!

Wanneer u op de wachtlijst wil komen, stuur dan een mail naar info@havenverenigingrotterdam.nl
Bij veel aanvragen, organiseren we dit bedrijfsbezoek gewoon  nog een keer!

Deze keer een blik achter de schermen voor de werkende en bedrijfsleden bij de zeeviswinkel die jaaaaaaaarenlang gevestigd was in de stad op het Vaste Land, maar sinds 2015 in de nieuwbouw aan de A20 opereert, in de vorm van een zeeschip. En de klandizie is er niet minder op geworden.

Het bedrijf werd in 1916 opgericht door oma Schmidt en zat 99 jaar lang in hartje Rotterdam. Daar groeide het bedrijf uit zijn jasje. Het is één van de grootste en meest bekroonde vishandels van Nederland: 140 medewerkers, verdeeld over zes divisies, leveren ze over de hele wereld ruim 133 vissoorten aan restaurants, hotels, cateringbedrijven, winkels en groothandels, zee-cruise-schepen, jachten en luchthavens.Een familiebedrijf dat zelfs al 30 jaar aan het Koninklijk Huis levert. Het was dan ook een eer dat Koningin Máxima het pand kwam openen.

Sinds een jaar mogen ze zich zelfs Koninklijke Schmidt Zeevis noemen. Commissaris van de Koning in Zuid Holland Jaap Smit onthulde twee jaar geleden het kroontje boven het logo bij het nieuwe pand. De Commissaris noemde Schmidt Zeevis een marktleider die maatschappelijk gezien voorop loopt en voor wie duurzaamheid een kernbergrip is. “Deze onderneming is zeer vooraanstaand en – om in maritieme termen te spreken – een parel voor Rotterdam en Zuid-Holland met een uitstraling en bereik dat de Zuid-Hollandse provinciegrenzen ruim overschrijdt. Een begrip in Nederland en ver daarbuiten,” aldus Smit.

Ga je ook mee de ijskou in om te ontdekken hoe Schmidt het logistieke proces regelt van visvangst tot vis verkoop?

14.30 uur Ontvangst met aansluitend de rondleiding
17.00 uur Afronding met visje en glaasje
17.30 uur Einde programma

Kosten 25 euro per persoon, inclusief versnapering.
Bedrijfsleden zijn gratis, met maximaal 1 introducé.

Matlingeweg 333
3044 EV Rotterdam

Dit bedrijfsbezoek was vorig jaar een groot succes. Zie hier de foto's en het fotoboek op de homepage!