Op donderdag 23 juni a.s. vindt de derde editie van het Rotterdams Havenevenement plaats. Tijdens dit feestelijke event worden twee titels en drie prijzen uitgereikt aan talenten die leren en/of werken in de Rotterdamse haven.

De Rotterdamse haven zit boordevol talenten. Talenten die bijdragen aan het succes van de Mainport en die het verdienen om in het zonnetje gezet te worden. Op donderdagavond 23 juni worden twee titels en drie prijzen uitgereikt. De finalisten zijn inmiddels bekend. Nieuw dit jaar is de uitreiking van de prijs van het Beste Havenidee.

Jong Haventalent
Sinds 2009 organiseert de Jong Havenvereniging de verkiezing van het Jong Haventalent. De titel gaat jaarlijks naar een jonge professional met een visie op de Rotterdamse haven en de ambitie om daar iets mee te doen. De win­naar van Jong Ha­ven­ta­lent is een jaar lang de am­bas­sa­deur en het rol­mo­del voor jong ta­lent in de haven. Bovendien krijgt het Jong Haventalent de kans zich persoonlijk te ontwikkelen.

De volgende drie finalisten staan op 23 juni op het podium:
Robin Groen, Marketing & business development bij iTanks
Nandi Dijkstra, HR coördinator bij Mercurius Group
Patrick van Helden, Logistics Engineer bij Allseas

Deze titel wordt uitgereikt door Ronald Lugthart, Havenman van het Jaar en CEO van RWG.

Naast deze prijs worden ook de volgende prijzen uitgereikt:

Havenwerker van het jaar
SmartPort Scriptieprijs
Beste Havenidee
MCR-prijs

Meer informatie over die prijzen vind je hier.

Ook aanwezig zijn?
Geïnteresseerden die het talent in de haven een warm hart toedragen, zijn van harte welkom om bij het evenement aanwezig te zijn. De bijeenkomst vindt plaats in de Lloydzaal van de STC-Group, Lloydstraat 300 te Rottterdam.

Ontvangst is gepland vanaf 19.00 uur. Om 19.30 uur opent de Rotterdamse havenwethouder Adriaan Visser het programma officieel. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname, maar aanmelding is verplicht.

Het Rotterdams Havenevenement is een initiatief van de STC-Group, Deltalinqs, Marine Club Rotterdam, Havenbedrijf Rotterdam en Jong Havenvereniging.

Met de organisatie van het Havenevenement willen de initiatiefnemers onderstrepen dat de Rotterdamse haven een fantastische werk- en leerplek is voor talenten van ieder opleidingsniveau.