Maak in één dag kennis met Wereldhaven Rotterdam.

Speciaal voor jonge managers en aanstormend talent is de Quick Port Scan ontwikkeld als exclusieve introductie in actuele ontwikkelingen in de haven. De Quick Port Scan biedt de mogelijkheid om in zeer korte tijd intensief kennis te maken met de Wereldhaven Rotterdam. Alle relevante actualiteiten komen tijdens de Quick Port Scan aan bod.

De Quick Port Scan vindt plaats op woensdag 14 mei 2014. In één middag en een deel van de avond krijgen de deelnemers in vogelvlucht grondig inzicht in de structuur van de Rotterdamse haven. De middag wordt afgesloten met een informele vaartocht en een diner. De vaartocht zal om 20:00 uur eindigen.

Dit jaar krijgen de procesindustrie en natte bulk, rederijen en containerterminals en Douane, dienstverleners en agentschappen extra aandacht. Uiterst deskundige sprekers zorgen voor een veelzijdig en interactief programma.

Introductie en overzicht haven Rotterdam
De heer J.B. Schutrops
Voorzitter, Havenvereniging Rotterdam
President, VOPAK Nederland

De heer H. de Bruijn
Directeur Corporate Strategy,  Havenbedrijf Rotterdam N.V.

Procesindustrie en natte bulk
De heer B.P. Voet
General Manager, Shell Pernis

De heer R. Pechtold
CEO, NOVA Terminals

Rederijen en containerterminals
De heer B. Vree
CEO, APM Terminals Europe

De heer A.O. Thissen
Managing Director, Hapag-Lloyd Benelux

Douane, dienstverleners en agentschappen
De heer T. van der Voorn
Managing Director, VOPAK agencies Rotterdam

De heer P. de Bruin
External Relations Officer, Belastingdienst Douane

De heer H.I. de Neef
Directeur, ShoreTension

De Quick Port Scan is bestemd voor adviseurs, managers en directieleden die actief zijn in het regionale (haven)bedrijfsleven of bij onderwijsinstellingen en overheidsdiensten.
Deelname aan de Quick Port Scan bedraagt € 625,- excl. BTW. Bent u nog geen lid dan ontvangt u bij aanmelding een gratis lidmaatschap tot het einde van dit kalenderjaar.Inschrijving dient te geschieden vóór 30 april 2014.

Om in te schrijven (niet via onderstaande log-in) en voor meer informatie kunt u:
* Een e-mail sturen naar QPS@havenverenigingrotterdam.nl
* Telefonisch contact opnemen met de organisatie 010-2524949

Ieder jaar gaan de deelnemers natuurlijk op de foto. Goede contacten in een mooie haven! ï»¿