Volgeboekt. Inschrijven is niet meer mogelijk!

De Gezamenlijke Brandweer in Rozenburg heeft een enorm werkgebied: de haven van Rotterdam. Een uitdaging, qua oppervlakte, maar ook omdat er met 60 bedrijven in de haven en de gemeente Rotterdam wordt samengewerkt. Brandbestrijding en hulpverlening is de basisdienstverlening. Maar ze doen meer .... Leer meer over de specifieke taken bij incidenten en calamiteiten.

Deze excursie is voor alle leden: jong, werkend, bedrijfsleden en gepensioneerden.
We streven naar een gelijke verdeling van de verschillende doelgroepen.

12.35 uur Bus staat klaar bij metrostation Slinge
12.50 uur Vertrek bus
13.30 uur Ontvangst op het hoofdkantoor van de Gezamenlijke Brandweer op Rozenburg
                door Mario Groenendijk, accountmanager Bedrijven
                Hij geeft uitleg over de taak van de brandweer in de haven van Rotterdam,
                de vrijwilligers en de verschillen ten opzichte van een gewoon brandweerkorps.
15.45 uur Vertrek vanuit Rozenburg
16.30 uur Aankomst op Slinge

Aanmelden
De kosten voor deze excursie zijn slechts 5 euro per persoon, ook voor een introducé. Inschrijven via de website is niet meer mogelijk in verband met het bereiken van het maximum aantal deelnemers.

Mocht je onverhoopt toch niet aanwezig kunnen zijn, meld je dan af, zodat we iemand op de wachtlijst blij kunnen maken.

Frans Halsstraat 6
3181 HC  Rozenburg
Het is mogelijk om met eigen vervoer naar de Gezamenlijke Brandweer te gaan, maar wel graag aangeven bij inschrijving.

No-show
De laatste tijd komt het vaker voor dat mensen niet op komen dagen zonder zich af te melden. Dat is heel erg hinderlijk. Niet alleen voor de gastheer en de leden die onnodig moeten wachten, maar vooral voor de mensen die vaak op de wachtlijst staan.
Natuurlijk kan er altijd iets tussendoor komen. Maar wees zo fatsoenlijk om je dan op tijd af te melden. Dat kan telefonisch via 0181 - 29 60 30 of per e-mail naar info@havenverenigingrotterdam.nl