Gelukkig krijgen we steeds meer ruimte om weer bijeenkomsten te organiseren en elkaar binnenkort weer te ontmoeten. Maar eerst nodigen wij jou graag nog uit voor een online bijeenkomst met (Rijks-)Havenmeester René de Vries.

In de afgelopen maanden draaide de haven ondanks de crisis gewoon door. Op de achtergrond werden alle zeilen bijgezet om dat zo te houden.

In het middelpunt van alle zich opstapelende vragen en crisisoverleggen stond onder andere (Rijks-) Havenmeester René de Vries.

Wij hebben René uitgenodigd om zijn ervaringen en afwegingen van de afgelopen maanden en de vragen die gelden voor de nabije toekomst met ons te delen.

Zijn de protocollen afdoende? Hoe weten we vooraf of een schip veilig terrein is? Hoe faciliteren we, met alle beperkingen, toch crew changes? Hoe groot is het risico op operationele problemen als veel mensen in de haven ziek worden? Wat hebben we geleerd van deze crisissituatie en hoe kunnen we ons voorbereiden op een eventuele tweede golf?

Wil jij het gesprek met René virtueel bijwonen?

We nodigen je graag uit in onze in onze online Huiskamer van de Haven op woensdag 22 juli aanstaande van 16:00-17:00 uur.

Aanmelden
Aanmelden voor de online Huiskamer van de Haven kan hiernaast. Na inschrijving ontvang je een link met de inloggegevens. Ook sturen we een beknopte handleiding toe.

Heb je vooraf al vragen voor de (Rijks-)Havenmeester?
Stuur die dan alvast naar events@havenvereniging.nl. Tijdens de bijeenkomst zelf is er uiteraard ook gelegenheid voor vragen.

Afsluitende Havenbierborrel
Normaal gesproken zouden we uitgebreid napraten bij de borrel. Omdat dat nu niet mogelijk is, ontvangen de eerste 50 leden die zich aanmelden een Waro Daro Havenbierdoosje. Persoonlijk bezorgd door eén van onze bestuursleden!

Beschikbaarheid
Er zijn nog 190 beschikbare plaatsen.

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.