Spectaculaire opening van het nieuwe activiteitenjaar van de Havenvereniging Rotterdam. Ervaar hoe je overleeft in het water ...

Altijd al eens willen doen, in zo'n 'droogpak' het water duiken. Je volledig overgeven ... je weet dat het goed moet gaan, maar dat gevoel in je buik ...

Woensdag 24 januari zijn we te gast bij STC B.V. op Heijplaat, voor de werkelijke ervaring van een reddingsoperatie op het water. Durf jij het aan? Meld je dan snel aan, want het aantal plaatsen is beperkt, en de animo is groot!

Hoe overleef je op zee?
Na een korte uitleg ga je het trainingbad in om overlevingstechnieken op zee aan te leren waarbij de groep ook als geheel gaat functioneren. STC beschikt over een overdekt trainingsbad waar we door middel van golfslag, wind, regen en bliksem-simulatie in een spectaculaire terecht komen! Een realistische ervaring in een gecontroleerde omgeving. Jong Havenvereniging ging ons een paar jaar geleden voor, zie filmpje.

16.00 uur ontvangst aan de
                Quarantaineweg 98, 3089 KP Rotterdam – Heijplaat
16.15 uur instructie, waarna we de overlevingspakken
                aantrekken en aan de slag gaan
18.15 uur nadat iedereen weer is aangekleed
                 volgt de aangeklede borrel.
19.00 uur einde programma

Graag eerst inloggen, en daarna aanmelden via de link onderaan deze pagina.
Deze onvergetelijke middag wordt u aangeboden door STC B.V. en STC KNRM B.V. en is derhalve kosteloos. Per lid kan maximaal introducé mee. Graag wel de 2e naam invullen bij inschrijving.

Quarantaineweg 98
3089 KP Rotterdam – Heijplaat