We gaan weer de schoolbanken in! Kennis vergaren is van essentieel belang en daarnaast ook zeer interessant. Daarom organiseert Jong Havenvereniging samen met de Netherlands Maritime University (STC-NMU) op donderdag 21 februari 2013 de eerste Masterclass van dit jaar. Uiteraard volgt aansluitend aan de Masterclass de borrel in café Verhip.

Het onderwerp van deze Masterclass is:
'Maritieme Dienstverlening: optimalisatie van de nautische keten in de Rotterdamse haven'

Sprekers
Herman B.W. Broers, Nederlands Loodswezen, Voorzitter Regio Rotterdam-Rijnmond
Cees-Willem Koorneef, Manager Inspectie, Divisie Havenmeester (DHMR), Havenbedrijf Rotterdam N.V.

Schiezaal van de STC-Group
Lloydstraat 300, Rotterdam

17.15 uur Inloop
17.45 uur Korte inleiding door Maurice Jansen, STC-Group
18.00 uur Herman B.W. Broers - 'Delen en verrijken: de informatieketen in Rotterdam'
18.30 uur Break
18.45 uur Cees-Willem Koorneef - 'Nautische dienstverlening: wie staat centraal in de haven?'
19.15 uur Borrel in café Verhip

Deelnemen aan de Masterclass is gratis. Wel is het van belang om je aan te melden. Dat kan door een korte e-mail te sturen naar het STC-NMU: masterclass@stc-nmu.eu Vermeld hierin je naam, bedrijf en telefoonnummer.