t/m 31 mei!

Voor de vijfde keer krijgen Rotterdamse HBO -en WO-studenten de mogelijkheid om een uniek kijkje in de 'keuken' van de Rotterdamse haven te nemen. Tijdens de Mainport Meewerkdagen (MMWD) draaien zij een (dag)deel mee binnen een bedrijf of organisatie.

Voor leden van Jong Havenvereniging kan dit hét moment zijn om toekomstig en aanstormend talent te spotten. Immers, de student van nu is de collega of werknemer van morgen!

Het doel is om dit jaar 150 studenten de mogelijkheid te geven dit mee te maken. Dit kan echter alleen met steun van bedrijven in het Rotterdamse. Ziet jouw bedrijf het helemaal zitten om een student een dag(deel) te ontvangen? Meld je dan aan via de website van de MMWD! Uiteraard kun je aangeven welke dagen schikken en welke studierichting- en jaar de voorkeur genieten.