tot en met 31 mei 2013

Trek aanstormend talent de haven in!

Tijdens de vijfde editie van de Mainport Meewerkdagen (MMWD) krijgen Rotterdamse HBO- en WO-studenten de mogelijkheid een dag(deel) mee te draaien binnen een bedrijf of organisatie in de Rotterdamse haven. Na eerdere succesvolle edities, gaan ook dit jaar de deuren van maandag 27 tot en met vrijdag 31 mei de Rotterdamse haven open.

Om studenten een goed en breed beeld te geven van hun carrièrekansen in de Rotterdamse haven,laat het MMWD-team hen graag met uw organisatie kennismaken. Voor u is dit meteen hét moment om toekomstig en aanstormend talent te spotten. Immers, de student van nu is de collega of werknemer van morgen!

De studenten zullen te gast zijn bij onder andere Vopak, het Loodswezen, APM Terminals, Evergreen Line, Securitas maar ook in de communicatie (Bureau Rietveld). Verschillende bedrijven bieden meerdere plaatsen aan, en één zal zelfs 10 studenten herbergen!
Vorig jaar waren er 75 ‘werkplekken‘ bij 36 verschillende organisaties beschikbaar. U kunt aangeven in welke richting u iemand zoekt: logistiek, bedrijfskundig, juridisch, financieel of commercieel, zodat er voor u een relevante koppeling kan worden gemaakt.

Het doel is om dit jaar 150 studenten de mogelijkheid te geven dit mee te maken. Daar heeft de organisatie echter ook de hulp van de leden van de Havenvereniging Rotterdam bij nodig! Zou uw bedrijf een student (of meer) een dag(deel) willen ontvangen? Meldt u zich dan hier aan! U kunt op de site aangeven welke dagen schikken en welke studierichting- en jaar de voorkeur genieten. Zie voor meer informatie de website van MMWD.

Het MMWD-team en Jong Havenvereniging danken u voor uw medewerking.