Hoera! Jong Havenvereniging is jarig! Op 15 april is het precies vijf jaar geleden dat Jong Havenvereniging is opgericht. Inmiddels telt onze havenclub zo’n
500 enthousiaste leden. Dat moet gevierd worden! Alle leden en introducées zijn dan ook uitgenodigd voor het lustrumfeest op 18 mei 2013.

Deze dag worden de feestvierders verwelkomd aan boord van de grootste tweemasttopzeilschoener Wylde Swan. Vanaf 16.00 uur ligt de loopplank uit in de Veerhaven. Hierna gooien we om 17.00 uur de trossen los voor een mooie rondvaart door de Rotterdamse haven.

Aansluitend aan de tocht, rond 19.30 uur, staat er een Zuid-Afrikaanse braai op de kade in de Leuvehaven voor ons klaar. Daarna maakt de DJ aan dek zijn opwachting en toveren we de Wylde Swan officieel om tot partyschip! Omstreeks 23.00 uur verwachten we dat de drankjes op zijn.

Wil je dit niet missen? Wees er dan snel bij en schrijf je in via de website. De inschrijving is tot 1 mei alleen open voor leden van Jong Havenvereniging. Daarna kunnen introducés zich ook aanmelden. De kosten voor deze feestelijke dag bedragen € 15,= per lid. Introducées betalen € 20,=.

Het feest van het jaar komt tot stand met medewerking van het Havenmuseum.