VOL! Inschrijven niet meer mogelijk.

LOCATIE = GEWIJZIGD.
Hoewel we eigenlijk iets anders in gedachten hadden, hebben we toch een mooie activiteit waar de leden van Jong Havenvereniging voor zijn uitgenodigd... een lezing van Hans Smits, de president-directeur van het Havenbedrijf Rotterdam N.V.

In de haven spelen zoveel verschillende belangen. Logistiek, chemie, omgeving, natuur, Maasvlakte 2, gronduitgifte... De waan van de dag managen, terwijl de grote lijnen voor allerlei partijen worden uitgezet. Daar weet Hans Smits alles van. Op donderdag 21 november kijkt hij terug op zijn negen jaren in het haven- en industriecomplex en deelt zijn visie met ons. Er is maar plek voor 115 personen, dus meld je snel aan!

Lantaren Venster
Otto Reuchlinweg 996
Rotterdam

18.00 uur Ontvangst met een broodje
19.00 uur Lezing door Hans Smits
20.00 uur Borrel

De inschrijving is gesloten ivm maximum aantal deelnemers.
Deelnamekosten: leden 10 euro, introducés 20 euro.