Als echte Rotterdamse club mag Jong Havenvereniging niet ontbreken bij RotterdamseKost! Volgende week, van 17 tot en met 20 september kunnen bezoekers op het festivalterrein in het Euromastpark genieten van écht Rotterdams vertier. Denk aan muziek, cultuur en culinaire hoogstandjes.

Op donderdag is het bedrijvenavond en dat betekent netwerken op z’n Rotterdams; recht voor z’n raap, gezellig en een tikje brutaal. Ook dit jaar laten we het ‘havengeluid’ horen en mogen we 50 tickets verdelen onder leden en introducées voor een interessant paneldebat, met aansluitend toegang tot het festivalterrein.

Paneldebat in de Euromast
Het panel debat vindt plaats in de Euromast. De sprekers zijn Bart Schrijnen, namens EXPO 2025, en Wim de Jong, oprichter van ‘De Buik van Rotterdam’. Zij gaan het gesprek aan, onder leiding van een moderator, over verschillende onderwerpen, waaronder de importantie van de haven, de EXPO, betrokkenheid en de food sector voor Rotterdam.

16.45 uur Inloop
17.00 uur Start debat
18.00 uur Einde debat / richting het Rotterdamse Kost terrein (Euromastpark)
Op het terrein zijn onder andere aanwezig: Hotel New York, Wereld Museum, De Ballentent, Koekela, Euromast, SSR, Asian Glories, en meer…
Zie ook: www.rotterdamsekost.nl

20.00 uur Officiële opening door Ivo Opstelten
Daarna zijn er optredens van o.a. De Deeldeliers (Jules Deelder) en Sabrina Stark

Voor wie?
Jong Havenvereniging mag 50 leden en hun introducées uitnodigen voor het paneldebat en aansluitend voor RotterdamseKost. Het gaat dus om de combinatie debat + entreekaart. Dit kan niet losgekoppeld worden! Wij verzorgen de toegang, munten zijn voor eigen rekening.

Aanmelden = meedoen
Het klinkt streng, maar aangezien de plaatsen beperkt zijn en wij als vereniging het aanbod van RotterdamseKost erg waarderen, is het op zijn plaats dat als jij je aanmeld, je ook aanwezig en op tijd bent!