VOL!

Dat ging enorm snel! Binnen anderhalf uur waren alle plekken vergeven. We zullen nu werken met een reservelijst, mail hiervoor naar jong@havenverenigingrotterdam.nl. Ook hier, first come first serve!

------------------------------------------------

Verrassing! We hadden nog een Meekijkert tegoed en we beloven, deze was het waard om verborgen te houden. We zijn welkom bij Cruise Port Rotterdam voor een unieke kijk achter de schermen! Daarnaast zijn we welkom op de MV AIDAPERLA om te zien met wat voor schepen we nou zoal te maken hebben

Zet deze in je agenda want dit wil je absoluut niet missen!

De Meekijkert is een prachtig moment om kennis op te doen en nieuwe mensen te leren kennen. We nodigen je van harte uit om mee te gaan en je ervaringen met ons te delen!

• 14:30 - Aankomst en ontvangst in Cruise Terminal
  • 14:45 - Start presentatie Cruise Port Rotterdam
  • 15:00 - Einde presentatie – Q&A
  • 15:15 - Tour Cruise Terminal
  • 15:30 - Embarking AIDAperla
  • 15:45 - Tour AIDAperla
  • 16:45 - Afronden tour AIDAperla

Wees er snel bij want vol = vol! Wil je echt heel erg graag mee? Laat je dan op de wachtlijst zetten. Stuur een mail aan jong@havenverenigingrotterdam.nl en we zorgen dat je op de lijst komt. Valt er iemand weg? Krijg je meteen de beschikbare plaats!

Beschikbaarheid
Er zijn nog 21 beschikbare plaatsen.

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.