Rotterdam is de gaafste haven, maar heel soms willen we ook wel eens kijken hoe het er in andere havens aan toegaat. Op werkbezoek dus!

Twee jaar geleden deden we de Antwerpse haven aan en dat was een groot succes. Dit jaar gaan we nog verder de Nederlands-Belgische grens over en laten we ons op vrijdag 12 oktober onderdompelen in de haven van Zeebrugge. Naast het havenbezoek is er uiteraard ook genoeg tijd om te borrelen, nieuwe mensen te ontmoeten en samen de bruisende stad van Brugge te verkennen!

Inbegrepen

• Vrijdagochtend 12 oktober vertrekken we gezamenlijk met luxe touringcar om 09.00 uur vanuit Rotterdam
  • Broodjeslunch bij Port of Zeebrugge
  • Maritiem programma in Zeebrugge
    Tipje van de sluier; we gaan op rondvaart en terminalbezoek
  • Diner inclusief drankjes in het centrum van Brugge
  • **Gezellige stapavond**
    Optioneel maar eigenlijk niet te missen. Het eerste rondje is van JHV! 😉
  • Overnachting in een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt in Hotel Ibis Brugge Centrum
    Eenpersoonskamer op aanvraag beschikbaar tegen een meerprijs
  • Zaterdag 13 oktober gezamenlijke terugreis
    Je bent rond 14.30 uur weer terug in onze havenstad Rotterdam
  • Reisverzekering voor het hele gezelschap

Kosten
Om deze reis te kunnen organiseren vragen wij een eigen bijdrage. Uiteraard draagt de vereniging ook haar steentje bij om er dit lustrumjaar een onvergetelijke reis van te maken. De kosten voor dit event zijn €125,00 per persoon. Na inschrijving ontvang je een factuur met het verzoek om deze binnen 14 dagen te voldoen.

Inschrijven
De inschrijving is inmiddels gesloten. Toch zin om mee te gaan? Stuur dan een mailtje naar jong@havenverenigingrotterdam.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en laten het je weten als er een plekje beschikbaar is.