Het heeft te lang geduurd naar onze mening, maar met trots presenteren we de Jong Havenvereniging Buitenlandreis goes Antwerp!

Antwerpen
Vier jaar geleden deden we de haven van Zeebrugge aan en dat was een groot succes. Aangezien er nog wat verschuivingen zijn geweest in het Vlaamse havenlandschap leek het ons gepast om weer terug te gaan naar de roots; Antwerpen! Op vrijdag 14 oktober zullen we een bezoek brengen aan één van de grootste havens in Europa. Naast het havenbezoek is er uiteraard ook genoeg tijd om te borrelen, nieuwe mensen te ontmoeten en samen de bruisende stad van Antwerpen te verkennen!

Inbegrepen

• Vrijdagochtend 14 oktober vertrekken we gezamenlijk met luxe touringcar om 09.00 uur vanuit Rotterdam
  • Lunch
  • Haven inhoudelijk programma in Antwerpen
  • Diner in het centrum van Antwerpen
  • **Gezellige stapavond**
    Optioneel maar eigenlijk niet te missen. Het eerste rondje is van JHV! 😉
  • Overnachting in een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt in Hotel Holiday Inn Express Antwerp City
    Eenpersoonskamer op aanvraag beschikbaar tegen een meerprijs
  • Zaterdag 15 oktober gezamenlijke terugreis
    Je bent rond 14.30 uur weer terug in onze havenstad Rotterdam
  • Reisverzekering voor het hele gezelschap

Kosten
Om deze reis te kunnen organiseren vragen wij van onze leden een eigen bijdrage. Uiteraard draagt de vereniging ook haar steentje bij om dit een onvergetelijke reis van te maken. De kosten voor dit event zijn €150,- per persoon. Na inschrijving ontvang je een factuur die binnen 14 dagen moet worden voldaan.

Inschrijven!
Zin gekregen om mee te gaan? Er zijn maar een beperkt aantal plekken en we hebben een deadline met het vastleggen van de hotelkamers in het populaire centrum van Antwerpen. Schrijf je dus nu alvast in, de inschrijving is open t/m 7 augustus! Aanmelden kan hieronder:

De inschrijving is gesloten! Wil je toch nog mee? Mail naar jong@havenverenigingrotterdam.nl voor de mogelijkheden.