Helaas is de Binnenlandreis geannuleerd, hou deze plek in de gaten voor een alternatief!

Na het succes van vorig jaar in de herhaling, maar deze keer draaien we het net om. Met trots presenteren we de Jong Havenvereniging Binnenlandreis naar Groningen!

Groningen en Eemshaven
Onze eigen haven in Rotterdam begint ondertussen bekend terrein te worden, maar daardoor vergeten we soms dat er ook nog andere havens in ons land zijn! Op vrijdag 13 oktober zullen we een bezoek brengen aan de haven die dit jaar 50 jaar bestaat, Eemshaven! Naast het havenbezoek is er uiteraard ook genoeg tijd om te borrelen, nieuwe mensen te ontmoeten en samen de bruisende stad van Groningen te verkennen!

Inbegrepen

• Vrijdagochtend 13 oktober vertrekken we gezamenlijk met luxe touringcar om 08.00 uur vanuit Rotterdam
  • Lunch
  • Haven inhoudelijk programma in Groningen/Eemshaven
  • Diner in het centrum van Groningen
  • **Gezellige stapavond**
    Optioneel maar eigenlijk niet te missen!😉
  • Overnachting in een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt in Martini Hotel
    Eenpersoonskamer op aanvraag beschikbaar tegen een meerprijs
  • Zaterdag 14 oktober gezamenlijke terugreis
    Je bent rond 15:00 uur weer terug in onze havenstad Rotterdam
  • Reisverzekering voor het hele gezelschap

Kosten
Om deze reis te kunnen organiseren vragen wij van onze leden een eigen bijdrage. Uiteraard draagt de vereniging ook haar steentje bij om dit een onvergetelijke reis van te maken. De kosten voor dit event zijn €160,- per persoon. Na inschrijving ontvang je een factuur die binnen 14 dagen moet worden voldaan. Niet betaald is niet mee!

Inschrijven!
Zin gekregen om mee te gaan? Er zijn maar een beperkt aantal plekken en we hebben een deadline met het vastleggen van de hotelkamers in het centrum van Groningen. Schrijf je dus nu alvast in, de inschrijving is open t/m 6 augustus! Aanmelden kan hieronder:

INSCHRIJVEN