STIKSTOF SAAI?!? ECHT NIET!!

Wat voor invloed heeft het Stikstof dossier nu écht op de Rotterdamse haven in 2023?
Dat is het onderwerp van het eerste Huiskamer Event wat de Havenvereniging organiseert!

- Komt de ontwikkeling van de haven onder de dreiging van stikstof tot stilstand?
- Weegt de beruchte Porthos uitspraak echt zo zwaar?
- Of zijn er juist kansen in dit dossier voor bedrijven die zich snel kunnen aanpassen?

Femke Zevenbergen (Vereniging van Waterbouwers |  Boskalis) en Eric van der Schans (Havenbedrijf Rotterdam) dagen elkaar hier op uit tijdens HET Huiskamer Event van de Rotterdamse Haven

Dit event is kleinschalig van opzet zodat de echt geinteresseerden elkaar kunnen prikkelen en inspireren. Onze voorzitter Ronald Schinagl denkt en doet actief mee als gastheer van de avond, en andere spraakmakende gasten zullen we binnenkort aankondigen.

Wil je er bij zijn? Meld je dan snel aan via onderstaande link; het aantal stoelen in de huiskamer is namelijk beperkt!

inloop 19:30 |  aanvang 20:00 |  Van Oord Hoofdkantoor

Over onze gasten

Eric van der Schans - Hoofd Environment Management Havenbedrijf Rotterdam

Eric van der Schans | LinkedIn

Als deskundige houdt Erik zich al 7 jaar bezig met het Stikstof dossier en is zeer ingevoerd op het Porthos project. Erik geeft een toelichting op de gevolgen van de Porthos uitspraak.

Femke Zevenbergen - lid kerngroep markt & Directeur projecten Rivieren & Dijken Boskalis NL

Femke Zevenbergen | LinkedIn

Als directeur projecten Rivieren & Dijken houdt Femke zich bezig met het zoeken naar oplossingen om toch tempo te maken met de energie transitie binnen de gestelde wet en regelgeving.

Gastheer Ronald Schinagl - voorzitter Havenvereniging & managing director Van Oord Nederland

Ronald Schinagl | LinkedIn

Onze bevlogen voorzitter heeft zelf als Managing Director Nederland bij Van Oord veel te maken met dit onderwerp. Hij wil heel graag meewerken om het stikstok probleem in te perken door aanpassing van het materieel en door slimme keuzes te maken in waterbouw projecten.

DE HUISKAMER EVENTS VAN DE HAVENVERENIGING ROTTERDAM

Een huiskamer event is een nieuw initiatief van de Havenvereniging Rotterdam. In een kleinschalige setting wordt met circa 50 leden onderling inzichten gedeeld en kennis uitgewisseld. Hierbij denken we actief mee over oplossingen als het gaat om actuele thema's en uitdagingen die er spelen in onze geliefde Rotterdamse haven.

Van Oord Hoofdkantoor
Schaardijk 211