Hoe blijf je voorop met digitale marketing in de haven?

De wereld van marketing is continue in beweging en de opkomst van Artificial Intelligence (AI) heeft een grote verandering gebracht in de manier waarop bedrijven in de haven communiceren. Welke rol speelt Artificial Intelligence in de haven? Wat is de impact van AI op marketing? En hoe zet je AI efficiënt in voor branding van jouw bedrijf?

Op donderdag 14 maart organiseert Havenvereniging Rotterdam een informeel en interactief huiskamerevent over de rol van AI op het gebied van marketing en communicatie in de haven. Deze bijeenkomst biedt een unieke gelegenheid om met vakgenoten in gesprek te gaan over diverse vraagstukken rondom Artificial Intelligence.

Laat je inspireren door Luke Andries
Gastspreker bij dit huiskamerevent is Luke Andries. Zijn expertise ligt op het gebied van social media en contentcreatie. Vanuit die rol experimenteert hij veel met nieuwe tools en technologieën die daarbij kunnen helpen. Zijn bekendste AI-creatie is de ‘Douanekat’. Deze 1 aprilgrap bereikte voorpagina’s, het journaal en radiozenders van bekende media en ging wereldwijd viraal.

Deel jouw ervaring!
Tijdens deze sessie krijgen leden van de Havenvereniging de mogelijkheid om een eigen praktijkcase te delen. Gebruik jij AI al voor jouw content- of beeldcreatie of bijvoorbeeld marktonderzoek? Geef bij registratie aan dat je bereid bent jouw case te presenteren. Ook als je pas net bent begonnen met experimenteren; ieder voorbeeld (groot of klein) is leuk en leerzaam om te bespreken!

15:00 uur Inloop
15:30 uur Inhoudelijk programma
17:00 uur Borrel

Locatie: Video Agency, Aert van Nesstraat 45, 3012 CA Rotterdam

Doelgroep
Havenprofessionals werkzaam op het gebied van marketing, communicatie of business development.

Kosten
Ben je (nog) geen lid? Dan kun je voor € 30,- (excl. servicekosten) deelnemen. Na het event krijg je de mogelijkheid om jouw bezoek zonder extra kosten om te zetten naar een lidmaatschap.