Het is weer bijna zover: de Havenvereniging College Tour! En wat kijken wij ernaar uit om onze indrukwekkende gast te verwelkomen: Marjan van Loon, president-directeur van Shell Nederland.

Dit is jouw unieke kans om vragen te stellen aan deze gedreven, visionaire vakvrouw die bij Shell Nederland aan het roer staat.

Op 2 oktober schuift zij aan op de bank bij bestuurslid en gespreksleider Marja Walraven. Vanzelfsprekend is er ook ruim gelegenheid voor vragen uit de zaal.

Wij staan alvast te popelen om haar enthousiaste en ter zake kundige visie te horen op zaken als energietransitie, duurzaamheid en ontwikkelingen in de olie- en gasindustrie.

Dit belooft een legendarische avond te worden. De toegang is gratis, maar het aantal plaatsen is beperkt. Schrijf je dus snel in!

“We moeten het met z’n allen doen” - Marjan van Loon

19.00 uur Ontvangst met koffie en thee
19.30 uur Aanvang programma|
21.00 uur Borrel en gelegenheid tot netwerken

STC, Lloydzaal op de 13e verdieping
3024 EA Rotterdam.

Deelname voor álle leden is gratis. Per lid kun je 2 introducés aanmelden.

Over Marjan van Loon – Shell

Marjan van Loon is sinds 1 januari 2016 president-directeur van Shell Nederland. De in Helmond geboren Van Loon (1965) studeerde Chemical Engineering aan de TU Eindhoven.  Direct na haar studie trad ze in 1989 als chemisch technoloog in dienst bij Shell. Sindsdien heeft ze meerdere functies in binnen- en buitenland bekleed.

Zo was ze in de periode 1997-2007 werkzaam in Australië en Maleisië. Voor haar aantreden als president-directeur van Shell Nederland was ze Vice President Integrated Gas and LNG (vloeibaar gas). In die functie was ze technisch verantwoordelijk voor onder andere de ontwikkeling van de LNG-activiteiten, waaronder het ontwerp en de ontwikkeling van Floating LNG en LNG als transportbrandstof.

Marjan is getrouwd en heeft twee kinderen.

Beschikbaarheid
Er zijn nog 189 beschikbare plaatsen.

STC, Lloydzaal op de 13e verdieping
3024 EA Rotterdam

Kaart wordt geladen...

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.