Er zijn van die activiteiten die nooit vervelen. De HavenBBQ is er één van.
Een majestueus uitzicht op De Maas: grote en kleine schepen, de Erasmusbrug en de skyline van de stad maken deze plek de meest Rotterdamse locatie van Rotterdam. Na een geweldig winters diner in januari, strijken we nu neer op het terras van de Cruise Terminal voor een mooi stuk vlees of vis, heerlijke wijnen, gezelligheid en een goed gesprek.

We ontvangen jullie graag op dinsdag 17 juni in de Cruise Terminal aan de Wilhelminakade 699 te Rotterdam vanaf een uur of half zes. En neem gerust een gast mee.

Deze avond kost slechts € 15,- voor zowel leden als introducé, en is inclusief eten en drinken, entertainment en zelfs een wijnproeverij.
Wel even aanmelden door in te schrijven.
Bedrijfsleden kunnen gratis met 2 personen deelnemen.
Een 3e en/of 4e persoon meenemen als bedrijfslid kan natuurlijk wel, maar die betaalt dan ook € 15,- p.p.

17.30 uur binnen wandelen voor de borrel
18.15 uur gaat het vuur hoog!
21.30 uur gaat de bar dicht

Tot binnenkort ziens!