VOLGEBOEKT!!!     Inschrijven is niet meer mogelijk.

Zonder HavenBBQ, geen Havenvereniging. Dit is het evenement waar jong en oud samen komen, om te netwerken en te genieten. Zet 24 juni maar alvast in de agenda want dan zijn we te gast in Kantine Walhalla op Katendrecht!

Kantine Walhalla is de benaming voor de oorspronkelijke kantine van het personeel dat in de havenloodsen aan het Deliplein werkte. Bijna alles is nog in tact en dat geeft deze prachtige lichte zaal een unieke en authentieke uitstraling. De vele ramen bieden een overweldigend uitzicht op de Maas, de Rijnhaven en de Wilhelminapier (met Hotel New York, Lantaren Venster en het Nieuwe Luxor). Hier ervaart men de befaamde skyline van Rotterdam.

Bij mooi weer BBQ-en we lekker buiten. Maar zitten de weergoden ons niet mee, dan schuilen we in de ernaast gelegen Fenix Loods.

Vanaf 17.30 uur is iedereen welkom voor het aperitief, terwijl de kooltjes worden voorbereid en op hun gemak kunnen voorgloeien. Rond de klok van 18.30 gaat het vlees er op en is het buffet geopend!

In verband met de grote belangstelling is aanmelden helaas niet meer mogelijk. We danken iedereen voor de interesse en zien alle aangemelde leden graag de 24e!

Kantine Walhalla, Veerlaan 11, 3072 AN Rotterdam / Katendrecht
Voor alle routes (auto, bus, watertaxi etc) zie deze pagina en even naar beneden scrollen voor de mogelijkheden. Parkeren op Katendrecht is gratis.

Graag tot ziens in de zonnige zomer!