Hoe bouwt deze Havenman aan de toekomst?

Havenman van het Jaar 2022 Jan Overdevest is geen onbekende in het Rotterdamse. Al geruime tijd bouwt hij letterlijk en figuurlijk aan de toekomst van de haven, als voorman van Waalhaven Group. Zijn titel als Havenman van het Jaar 2022 ziet hij vooral als erkenning voor het werk van de familie en al het personeel.

Ben je benieuwd waar hij nog meer aan wil bouwen in de toekomst?
En wat deze bevlogen man beweegt?
Of heb je zelf een prangende vraag die je hem altijd al hebt willen stellen?

Kom dan 20 september naar de Haven Collegetour en schrijf je in via onderstaande link!

Locatie: Bistrobar Binnenrotte (in de centrale bibliotheek)| Inloop 19:00 | start programma 19.30

Programma woensdag 20 September 2023

19.00 uur Inloop
19.30 uur Aanvang programma - een interactieve sessie met energieke host Charlie Meijer!
20.30 uur Borrel
21.30 uur Einde bijeenkomst

De Haven Collegetours van de Havenvereniging Rotterdam

De Haven Collegetours van de Havenvereniging Rotterdam zijn signature events waarin een inspirerende gast uitgebreid inzicht geeft in zijn of haar passie voor de haven. In informele setting leren we wat hun drijfveren, dromen en wensen zijn.Vragen staat vrij in deze sessies, juist ook vanuit het publiek! Een unieke gelegenheid om de mens achter de nieuwsartikelen te leren kennen.

Stadsterras Binnenrotte
Hoogstraat 110