Helaas moeten we melden dat de BBQ op dit moment vol zit! Vanaf nu werken we met een wachtlijst, mail naar stuurlui@havenverenigingrotterdam.nl om hier op te komen!

De fijne zomerzon, een goede hap en een koud glas bier! Na anderhalf jaar hooguit elkaar ontmoet te hebben via het scherm, kunnen we dankzij de huidige maatregelen weer veilig en verantwoord elkaar in het echt treffen.

Op donderdag 26 augustus organiseren we daarom voor álle leden van de Havenvereniging de Haven BBQ, buiten op het Stadsterras Binnenrotte. Hier hebben we voldoende ruimte om binnen de geldende maatregelen (1,5 meter en een vaste zitplaats) een verantwoord en veilig maar toch gezellig evenement neer te zetten.

Vanaf 18:00 is iedereen welkom op het Stadsterras om de glazen te heffen. We hebben 100 plekken beschikbaar, dus schrijf je snel in! Dit kan door hiernaast het formulier in te vullen. Om het veilig te houden voor iedereen zullen we bij toegang gebruik maken van een Coronabewijs. Zorg dus dat je een geldige QR-code in de CoronaCheck app hebt staan!

Vanwege de beperkte capaciteit wordt no-show niet gewaardeerd. Alsnog verhinderd? Stuur een mail naar stuurlui@havenverenigingrotterdam.nl of jong@havenverenigingrotterdam.nl.

Graag tot 26 augustus!

Beschikbaarheid
Er zijn nog 90 beschikbare plaatsen.

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.