Nu de zomer op het punt van starten staat nodigen we jullie graag weer uit voor de traditionele Haven BBQ van de Havenvereniging. Die vindt plaats op donderdag 23 juni op het bekende Stadsterras van Bistrobar Binnenrotte. Zoals jullie gewend zijn staat die avond een uitgebreide keuze aan gerechten en drankjes op het menu. Om de kosten voor de vereniging behapbaar te houden, vragen we een eigen bijdrage van slechts € 10,-. Daarvoor krijg je, naast onbeperkt eten en drinken, veel gezelligheid en kans om elkaar weer bij te praten.

Donderdag 23 juni 2022

Bistrobar Binnenrotte | Hoogstraat 110 | 3011 PV  ROTTERDAM

Opgeven voor de Haven BBQ kan via onderstaande knop. Graag opgeven voor maandag 20 juni.

We hopen jullie onder zomerse omstandigheden graag weer te zien op 23 juni!

Stadsterras Binnenrotte
Hoogstraat 110