Een bont gezelschap, smakelijk eten en zowaar ook mooi droog weer voor een fijne barbecue. Met een opkomst van ruim 200 leden - jonge -, werkende -, bedrijfsleden en gepensioneerden - was de Haven BBQ een zeer geslaagd evenement.

BBQ buffet

Waar oudere leden zich ruim voor half zes meldden voor een avondje bijkletsen, druppelden de werkenden vanzelf later binnen. Langzamerhand wordt dit evenement de zomerse tegenhanger van de Dag van de Haven om te netwerken. De gasten waren aangenaam verrast door de diversiteit van de mensen. De verdeling was dan ook zoals het ledenbestand er ongeveer uit ziet:
30% Jong, 30% werkende en 30% gepensioneerde leden, en zo'n 10% bedrijfsleden.

Waar je enerzijds net was bijgepraat met een gepensioneerde oud-collega, stond je het andere moment te discussiëren met kandidaten van Jong Haventalent over het aantrekken van jongeren in de haven. Of ontmoette je een deelnemer van de Quick Port Scan voor wie het de eerste kennismaking was met de 'fanclub van de Rotterdamse haven'.

Glas en etenSaté, zalmmoot, hamburger of vegetarische burger, sla en friet. Er was genoeg qua keuze en hoeveelheid, voor de hongerige fans.

Op de homepage is een impressie van deze avond te zien in het fotoalbum.

Bord Hart klopt