Onlangs is zelfs de haven van Rotterdam getroffen door een cyberaanval. Hoe kan dat, en belangrijker nog: kan het worden voorkomen? Wij wisten het antwoord niet, en daarom organiseren we nu deze flitsmeeting op 18 juli a.s., waarin experts ons meenemen in de wereld van cybersecurity en informatiebeveiliging.

Programma 18 juli
10.00 – 12.00 uur: Informatieve sessie over cybersecurity.
12.00 – 13.00 uur: Netwerken én een lekkere lunch.

Wie spreken er?
Ludo Baauw - Algemeen directeur Intermax Cloudsourcing.
Hoe kan zo’n cyberaanval in de haven gebeuren en wat je kunt doen om jouw bedrijf zo veilig mogelijk te laten werken. Hij geeft handige tips om cyberaanvallen te voorkomen, voor zowel gewone gebruikers als systeembeheerders.

Paula Wester - Security Manager Portbase. Zij spreekt o.a. over de visie van Portbase op cybersecurity in de haven en de rol die Portbase daarin speelt. Verder gaat ze in op hoe het Port Community Systeem werkt en welk risico PCS-gebruikers lopen.

Neem een IT'er mee!
Leden mogen een IT’er van hun bedrijf meenemen als introducé. De presentatie is op iedereen gericht, maar het loont wel als je een IT'er meeneemt. Hij of zij kan dan de vertaalslag naar jullie eigen organisatie maken en gelijk met de tips aan de slag gaan!
Deze flitsbijeenkomst is gratis voor leden en introducé.

De sessie vindt plaats op het kantoor van Intermax Cloudsourcing
Schouwburgplein 30-34, 3012 CL Rotterdam
Betaald parkeren en goed bereikbaar met OV.

Helaas is dit event inmiddels vol. Wil je toch erg graag erbij zijn? Stuur dan een mailtje naar jong@havenverenigingrotterdam.nl. We zetten je dan op de reservelijst en laten het je direct weten zodra er een plekje vrijkomt!