Havenvereniging Rotterdam organiseert van 30 november tot 2 december een unieke en exclusieve short break voor alle leden naar de historische Engelse stad York met de ferry "Pride of Rotterdam".

Historisch York
De eeuwenoude stad York kent een centrum met talrijke bezienswaardigheden. Natuurlijk de beroemde kathedraal de ‘Minster’: de grootste van Noord-Europa en beroemd om de gebrandschilderde ramen. Ook is er het National Railway Museum; de York City Art Gallery, het Castle Museum; de angstaanjagende York Dungeaon en het het Viking Center over het leven van de Vikingen. Natuurlijk wandelt u door ‘The Shambles’, een beroemd middeleeuws en fotogeniek straatje in het binnenste centrum van de ommuurde stad, met pubs, restaurants en curiosa.

30/11 16.00 - 18.00 uur Inschepen
  18.00 - 21.00 uur Diner
  21.00 uur Afvaart
1/12 07.00 uur Aankomst in Hull en ontbijt
  08.30 uur

Vertrek met bus naar York. Optie: stadsprogramma met Nederlandssprekende gids

16.00 uur Terugreis vanuit York naar de boot
  18.00 - 21.00 uur Diner
2/12 ± 08.15 uur Ontschepen

Tarieven
Bij deelname van 1 persoon in een cabin : € 163,00
Bij deelname van 2 personen in een cabin : € 122,00 per persoon
Bij deelname van 3 personen in een cabin : € 109,00 per persoon
Bij deelname van 4 personen in een cabin : € 102,00 per persoon

Toeslag buitencabin (uitzicht op zee) € 29,00 per cabin

De prijzen zijn inclusief de overtocht, 2 overnachtingen aan boord, 2 maal ontbijt, 2 maal diner en retourtransfer per bus naar York. De prijzen zijn exclusief consumpties.

Gaat u mee?
Klik hier voor het deelname formulier. Na ondertekening verstuurt u dit per mail naar info@havenverenigingrotterdam.nl of per post naar het adres op het formulier.