De Dag van de Haven is de eindejaarsbijeenkomst van de Havenvereniging, waar traditiegetrouw de overslagcijfers van de Rotterdamse haven worden gepresenteerd.

Echter, deze keer is de setting iets anders dan voorgaande jaren in verband met de afscheidsreceptie van de heer ir. drs. H.N.J. Smits, President-directeur van het Havenbedrijf Rotterdam, die na zijn 2e termijn van vier jaar aftreedt.
Daarom zal deze dag bij uitzondering níet op 30 december plaatsvinden maar op:

DONDERDAG 19 DECEMBER 2013

Al sinds 1939 organiseert de Havenvereniging deze bruisende dag waar kenners en enthousiastelingen hun kennis van de haven delen. Een mooie afsluiting van het haven jaar. Alle leden van de Havenvereniging zijn hier van harte welkom.

13.30 uur Ontvangst
14.00 uur Start van het officiële programma
Aansluitend receptie
17.30 uur Einde programma

het Nieuwe Luxor theater.

Aanmelden kan NIET via de website
Ieder lid heeft een uitnodiging per post met aanmeldkaart ontvangen.
Dit is de enige wijze om aan te melden (en niet via onderstaande link).

Vergeet de uitnodiging niet mee te nemen, want deze dient als toegangsbewijs.