Dag van de Haven op 28 december: daar mag Jong Havenvereniging niet ontbreken, want ook wij zorgen dat de haven draait! Dit event, dat bekend staat om de bitterballen en oliebollen, wordt steeds populairder bij ons jonkies. Naast de presentatie van de jaarcijfers door het Havenbedrijf Rotterdam is het vooral een gezellige borrel, waar alle generaties mixen.

13.30 uur Ontvangst in het nieuwe Luxor Theater
14.00 uur Het officiële programma

• De heer drs. J.B. Schutrops MBA, Voorzitter Havenvereniging Rotterdam
  • Mevrouw drs. J.N. Baljeu, Wethouder Haven, Verkeer en Regionale Economie
  • De heer ir. drs. H.N.J. Smits, President-directeur Havenbedrijf Rotterdam N.V.

15.30 uur Receptie
17.00 uur Einde programma

Aanmelden
Alle leden van de Havenvereniging Rotterdam en Jong Havenvereniging hebben een uitnodigingskaart per post ontvangen. Aanmelden voor de Dag van de Haven kan door de antwoordkaart in te sturen.