De dag van de Haven is de eindejaarsbijeenkomst van de Havenvereniging op 28 december 2012. Op deze dag presenteert traditiegetrouw de President-directeur van het Havenbedrijf Rotterdam de overslagcijfers van de Rotterdamse haven.

Al sinds 1939 organiseert de Havenvereniging deze bruisende dag waar kenners en enthousiastelingen hun kennis van de haven delen. Een mooie afsluiting van het haven jaar. Als lid van de Havenvereniging bent u hier van harte welkom.

Sprekers op de dag van de haven zijn wethouder mevrouw drs. J.N. Baljeu, President-directeur van het Havenbedrijf Rotterdam de heer ir. drs. H.N.J. Smits en natuurlijk onze voorzitter de heer drs. J.B. Schutrops MBA. Het volledige programma vindt u hier.

Als lid heeft u een aanmeldkaart ontvangen, dit is de enige wijze om u aan te melden. Voor andere vragen over deze dag kunt u bellen met 010-2524949.

Routebeschrijving en parkeerinformatie
Klik hier voor praktische informatie over de route naar het Luxor en parkeren.