Traditiegetrouw sloten we vroeger het jaar af op de éénnalaatste dag van het jaar met de jaarcijfers. De traditie om elkaar te ontmoeten in het Nieuwe Luxor is er nog steeds. Maar de dag is veranderd naar de 2e donderdag in december, én het vindt iets later op de middag plaats.

Daarom ontvangen we de leden dit jaar graag op donderdag 8 december. Overigens hebben alle leden intussen de uitnodiging via de post ontvangen.

Programma 8 december
15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Start van het officiële programma
                De heer K.J. Rietveld Voorzitter Havenvereniging Rotterdam
                De heer drs. A.L.H. Visser Wethouder gemeente Rotterdam,
                portefeuilles Financiën, Organisatie, Haven, Sport & Binnenstad
                De heer drs. A.S. Castelein CEO Havenbedrijf Rotterdam N.V.
17.30 uur Aansluitend receptie
19.30 uur Einde programma

N.B.: Na aanmelding via de antwoordkaart, neemt u op de dag zelf de uitnodiging als toegangsbewijs in het Nieuwe Luxor Theater.

Traditie blijft natuurlijk wel dat onze voorzitter de directeur van het Havenbedrijf Rotterdam en het ene jaar de wethouder, het andere jaar de burgemeester, van de gemeente Rotterdam op het podium uitnodigt voor een kijk op het afgelopen jaar en een blik in de toekomst.

Graag tot ziens op hét Rotterdamse havennetwerkevenement.