Met een nieuwe havenbaas - CEO Allard Castelein - aan het roer worden traditioneel de overslagcijfers over 2014 bekend gemaakt, op WOENSDAG 17 december tijdens Dag van de Haven. Uiteraard ontbreken de bitterballen niet.

Nadat vorig jaar is gebroken met de traditie om de Dag van de Haven op de éénnalaatste dag van het jaar te organiseren, vindt deze informatieve netwerkmiddag nu plaats in de week voor de kerstvakantie.

13.30 uur Ontvangst
14.00 uur Start van het officiële programma
          * Jan Bert Schutrops MBA, voorzitter Havenvereniging Rotterdam
          * Pex Langenberg, Wethouder Haven, Duurzaamheid, Mobiliteit & Organisatie
          * Allard Castelein, President-directeur Havenbedrijf Rotterdam N.V.
15.30 uur Aansluitend receptie
17.00 uur Einde programma

Aanmelden
Intussen hebben alle leden de persoonlijke uitnodiging per post ontvangen. Deze kaart is uw toegangsbewijs. VERGEET DEZE NIET MEE TE NEMEN!

De inschrijving is nu gesloten.