Rotterdam is één van de drukste havens ter wereld. De Verkeerscentrale in de Botlek, bomvol high-tech apparatuur, speelt een belangrijke rol in de afwikkeling van de honderden scheepvaartbewegingen die dagelijks worden begeleid.

We nemen een kijkje achter de schermen en zie hoe het scheepvaartverkeer door de verkeersbegeleiders van het Havenbedrijf Rotterdam in goede banen wordt geleid. Om zo de bereikbaarheid en veiligheid van de haven bewaken.

9:15 uur bus gereed bij metrostation Slinge
9:30 uur bus vertrekt
10:00 uur aankomst verkeerscentrale (Oude Maasweg 3)

• Ontvangst met koffie en thee
  • Toelichting over de verkeerscentrale
  • Bezoek op de werkvloer

12:30 uur bus vertrekt

• Lunchpakket nuttigen in de bus

13:00 uur aankomst metro Slinge, einde programma

Aanmelden
Bijdrage voor de leden is € 16,- per persoon (inclusief bus en broodje). Introducés betalen € 20,-
Dit bezoek is voor alle leden. Bedrijfsleden kunnen met 2 personen gratis deelnemen.

Beschikbaarheid
Er zijn nog 5 beschikbare plaatsen.

€0,00

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.