VOLGEBOEKT!

Deze keer gaat de excursie naar het in 1929 opgerichte Schiedamse familiebedrijf dat zelfs bovenaan in de top 100 staat als belangrijkste maakindustriebedrijf van Nederland.

Het bedrijf ontwerpt en produceert groot industrieel materiaal voor de olie- en gasindustrie en doet dat al jaren met groot succes. Het maakt bijvoorbeeld kranen en pijpleidinglegsystemen, maar ook toepassingen en installaties voor olieboringen, zowel bruikbaar op zee als op land. Zo ontwikkelde Huisman enkele jaren terug samen met Shell een nieuwe generatie boormachines en speelde het bedrijf een belangrijke rol bij de ramp-operatie rond het olielek in de Golf van Mexico. Ook was Huisman verantwoordelijk voor de productie van de grijpers waarmee de Russische onderzeeboot Kursk, die begin deze eeuw zonk, naar boven werd getakeld.

Huisman Equipment zet de deuren voor de leden van de Havenvereniging open om van alles te zien en te horen over onder andere boorinstallaties, pijpenleggers, lieren en scheepsontwerpen.

14.00 uur ontvangst
14.15 uur presentatie door Annemarie Van Weerden, hoofd PR & Communications
15.00 uur start rondleiding in kleine groepjes over het terrein
16.30 uur einde met afsluitende borrel in de bar

Aanmelden is niet meer mogelijk
Deze excursie is vol en daarom kun je niet meer inschrijven.
De kosten zijn: voor leden € 6,50 en introducés € 10,-

Let op!
Kledingvoorschrift:geen korte mouwen, geen korte broek, geen slippers of hoge hakken. Vanwege de rondleiding over het terrein moet je goed ter been zijn. Houd rekening met het weer (jas en/of paraplu).
Er is géén bus geregeld, een ieder gaat er heen op eigen gelegenheid. Wees wel op tijd!

Admiraal Trompstraat 2, 3115 HH Schiedam
Parkeren kan niet op het terrein, maar moet gebeuren in de omliggende straten.