ALV en bedrijfsbezoek bij Damen Shiprepair & Conversion Rotterdam

Markeer donderdag 16 mei in je agenda voor de Algemene Leden Vergadering van Havenvereniging Rotterdam. Naast het formeel inhoudelijke gedeelte staat deze bijeenkomst ook het thema Hart voor de Haven centraal. Maar dat is nog niet alles!

In samenwerking met Damen Shiprepair Rotterdam volgt na de ALV een informatieve presentatie over de historie, scheepsreparaties en conversies die met succes op de grootste werf van West Europa worden uitgevoerd, gevolgd door een inspirerende rondleiding exclusief voor onze leden.

15:30 uur - Inloop
16:00 uur - Algemene Leden Vergadering
17:00 uur - Presentatie en rondleiding
18:00 uur - Netwerken

Damen Shiprepair & Conversion Rotterdam
Admiraal De Ruyterstraat 24
3115 HB Schiedam

Dit event is alleen voor leden, aanmelden kan via onderstaande link. Wees er snel bij want het aantal plaatsen voor het bedrijfsbezoek is beperkt!

Aanvullende informatie

• De documenten voor de ALV zullen voorafgaand aan de bijeenkomst beschikbaar worden gemaakt via het ledenportaal
  • Voor de veiligheid zijn platte, stevige en gesloten schoenen tijdens de rondleiding verplicht
  • Parkeren is mogelijk op het parkeerterrein rechts voor de beveiligingsloge
  • Je kunt je bij aankomst melden bij de portier. Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs (paspoort of rijbewijs) mee te nemen voor toegang tot het terrein

Vragen?

Heb je vragen over het ledenportaal, de ALV of het bedrijfsbezoek? Laat het ons weten!
Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar stuurlui@havenverenigingrotterdam.nl.